Buvo atvejų, kai pacientas po sąnario keitimo operacijos norėjo koją ant galvos užsikelti, nes iki operacijos darė jogos pratimus. Be to, kad surinkęs pinigus, jis padidino visuomenės supratimą apie reumatoidinį artritą, lėtinę sąnarių ligą, ypač kai jam buvo suteiktas aukščiausias vardas tarybų bosas Arnoldas Schwarzeneggeris. Tačiau šie 13 žinomų veidų kalbėjo apie savo patirtį su - daugiau kaip įvairių sveikatos sutrikimų, įskaitant, artritą ir podagra.

Tačiau didelio poveikio pratimai gali būti netinkami, jei turite kelio ar kitų sąnarių pažeidimų.

Populiarūs Straipsniai

Kuo mažo poveikio pratimai lyginami su bėgimu? Bėgimas gali būti naudingas kai kuriems žmonėms, tačiau dauguma gydytojų nerekomenduos didelio poveikio mankštos, jei turite kelio pažeidimą ar osteoartritą.

Tačiau šie 13 žinomų veidų kalbėjo apie savo patirtį su - daugiau kaip įvairių sveikatos sutrikimų, įskaitant, artritą ir podagra. Remiantis, šios ligos Jungtinėse Amerikos Valstijose kartu sukelia daugiau negalios nei bet kuri kita būklė. Sužinokite daugiau apie tai, kaip šios įžymybės tvarko savo sveikatos problemas.

Tai gali nuvilti, tačiau yra alternatyvų. Kryžminės treniruotės veikia tuo pagrindu, kad vienos rūšies pratimai gali pagerinti sportininko pasirodymą kitu. Tyrimai rodo, kad, pavyzdžiui, plaukimas gali padėti pagerinti bėgimo rezultatus, nors ir naudojami skirtingi raumenys.

Kategorijos

Kryžminiai mokymai gali būti alternatyva įžymybė sąnariai, kurie daro pertrauką dėl fizinių sužalojimų, pervargimų ar nuovargio. Nesvarbu, ar jums reikia šiek tiek laiko atsigauti po traumos, ar tiesiog ieškote mažai įtakos turinčių alternatyvų, kad viskas susimaišytų, šios bėgimo alternatyvos gali būti tinkamos.

Stacionarių dviračių ir dviračių treniruoklių dėka, kaip ir bėgdami, galite mėgautis dviračių sportu namuose ar lauke. Važinėjimas dviračiu leidžia jums išlaikyti ir pagerinti savo fizinę būklę be streso jūsų sąnariams ir blauzdikams. Šokkite ant plento dviračio, nejudančio dviračio namuose ar sporto salėje arba išbandykite pažangią įžymybė sąnariai uždarose patalpose klasę, kad atliktumėte intensyvią treniruotę, kuri bėgikams įžymybė sąnariai pasiūlyti naujo tipo aukštą.

Dviračio naudojimas norint važiuoti yra naudingas ne tik sveikatai, bet ir aplinkai. Jei įmanoma, apsvarstykite galimybę važiuoti dviračiu į darbą ar parduotuvę, o ne naudotis automobiliu.

Panašūs produktai

Elipsinės mašinos leidžia imituoti bėgimo judesį. Nors tai yra sunkumų nešanti veikla, ji mažai veikia jūsų sąnarius. Tai reiškia, kad jūs galite sustiprinti bėgiojimo metu naudojamus raumenis ir mažiau paveikti sąnarius.

įžymybė sąnariai

Palyginti su bėgimo takelio naudojimu, elipsiniai treniruokliai yra mažo poveikio pasirinkimas. Susitelkimas į judesius, kurie yra kuo panašesni į įprastą bėgimo formą, ir laikymasis panašaus treniruočių grafiko padės jums maksimaliai išnaudoti šią veiklą ir išlaikyti savo skausmas dešinėje alkūnė priežastis pasirengimą.

9 Min Exercise For Kids - Home Workout

Kaip rodo pavadinimas, vandens bėgimas apima bėgimą vandenyje, dažnai giliame baseino gale su vandens diržu, užtikrinančiu plūdrumą. Ši alternatyva leidžia mėgautis bėgimo judėjimo pranašumais, nedarant jokio poveikio sąnariams. Norėdami kuo geriau išnaudoti baseino bėgimą, sutelkite dėmesį į savo formą, nesilaikykite įprasto bėgimo judesio.

įžymybė sąnariai

Laikydamiesi treniruočių tvarkaraščio, panašaus į bėgimo grafiką, taip pat galėsite kuo geriau išnaudoti šią unikalią alternatyvą, tuo pačiu suteikdami pertrauką sąnariams. Amerikos širdies asociacijos paskelbtas tyrimas parodė, kad ėjimas buvo toks pat veiksmingas kaip ir bėgimas, siekiant sumažinti hipertenzijos, diabeto ir padidėjusio cholesterolio kiekį.

Tu ne vienas - kas trečias suaugęs žmogus jaučia kažkokį sąnarių skausmą, todėl tai yra viena iš labiausiai paplitusių negalavimų, darančių įtaką aktyvių suaugusiųjų gyvenimo kokybei. Sąnarių skausmas gali sukelti daugybę priežasčių, todėl jei jūsų skausmas trunka ilgiau nei savaitę, geriausia nustatyti pagrindinę priežastį. Štai keletas dažniausiai pasitaikančių sąnarių skausmo rūšių ir keli patarimai, kaip jų išvengti ateityje: Skausmas dėl traumos Reguliarus fizinis krūvis padidina bendrą sveikatą ir fizinę būklę. Deja, tai taip pat palieka polinkį į įvairių rūšių įžymybė sąnariai ir skausmą, jei jie nėra tinkamai praktikuojami. Sąnarių traumos yra vieni iš labiausiai paplitusių su mankšta susijusių negalavimų, kurie gali sukelti ilgalaikių problemų, jei jų nebus laiku išspręsta.

Svarbiausia yra nueiti tą patį bendrą atstumą, kuris gali užtrukti maždaug dvigubai ilgiau, kad gautumėte tokią pačią naudą, kaip ir bėgdami. Kartu su nauda sveikatai, jūs taip pat galėsite mėgautis grynu oru ir peizažais, dėl kurių bėgimas yra toks patrauklus. Sąnariuose lengviau nei bėgti, bet vis tiek veiksmingai gerinama raumenų jėga ir širdies ir kraujagyslių ištvermė.

Vienas tyrimas, atliktas m.

  • Priemonės dėl artrozės pėdų gydymui
  • Skausmas dešiniojo peties sąnarių
  • Kas lemia sąnarių skausmus? - DELFI Gyvenimas

Svarbiausia tinkamai ir saugiai atlikti judesius, kad nesusižeistumėte. Atimti Ekspertai rekomenduoja fizinį aktyvumą žmonėms, sergantiems kelio sąnario artroze. Paskelbtose gairėse minimas ėjimas, važiavimas dviračiu, aerobika ir vandens pratimai.

įžymybė sąnariai

Jie taip pat rekomenduoja taiji ir jogą. Šie pratimai gali jums padėti: išlaikyti savo svorį statyti raumenis, kad palaikytumėte sąnarius sumažinti stresą Bėgimas gali būti netinkamas, jei turite kelio problemų, pavyzdžiui, dėl osteoartrito ar traumos.

įžymybė sąnariai

Mažo poveikio veikla įžymybė sąnariai būti naudingesnė.